ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 

Το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου έχει σημαντικό ρόλο για την εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα διότι διανέμεται το καύσιμο που χρειάζεται. Μια αστοχία ή ένα σφάλμα στα μέρη της τροφοδοσίας καυσίμου του αυτοκινήτου, έχει τα καταστροφικά συμπτώματα.

 

Ντεπόζιτο καυσίμου

Είναι το δοχείο που αποθηκεύει το καύσιμο, το καύσιμο χύνεται απευθείας στο ντεπόζιτο. Στο ντεπόζιτο υπάρχει ένας αισθητήρας όπου στέλνει σήμα στο όργανο που βλέπουμε στο κοντέρ και μας δείχνει πόσο καύσιμο υπάρχει στο ντεπόζιτο. Πλέον μέσα στο ντεπόζιτο βρίσκεται η αντλία καυσίμου (ή τρόμπα καυσίμου) και διαθέτει περισσότερα συστήματα ελέγχου των ρύπων για να αποτρέψει τις αναθυμιάσεις.

 

Αντλία καυσίμου

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, η αντλία καυσίμου βρίσκεται μέσα στο ντεπόζιτο, Αν λοιπόν η αντλία καυσίμου βρίσκεται μέσα στο ντεπόζιτο ή πάνω στο πλαίσιο, τότε είναι ηλεκτρική και λειτουργεί από την μπαταρία του αυτοκινήτου. Εκείνες που βρίσκονται στον κινητήρα χρησιμοποιούν την κινητική ενέργεια του κινητήρα για να αντλήσουν το καύσιμο και συνήθως κινούνται από τον εκκεντροφόρο ή το στροφαλοφόρο άξονα.

 

Φίλτρο καυσίμου

Ένα καθαρό φίλτρο καυσίμου παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο για την μακροζωϊα και την απόδοση ενός κινητήρα. Τα μπεκ ψεκασμού στις άκρες που εκχύνουν το καύσιμο έχουν πολύ μικρά ανοίγματα. Τα οποία είναι εύκολο να βουλώσουν, οπότε το φιλτράρισμα του καυσίμου είναι πολύ σημαντικό.

Τα φίλτρα καυσίμων είναι αναλώσιμα εξαρτήματα, εξωτερικά είναι κατασκευασμένα από ατσάλι ή συνθετικά υλικά και στο εσωτερικό τους υπάρχουν στοιχεία χαρτιού τα οποία φιλτράρουν το καύσιμο.

 

Μπεκ ψεκασμού

Τα μπεκ ψεκασμού ελέγχονται ηλεκτρονικά από την ECU του εγκεφάλου και στέλνουν το μείγμα καυσίμου-αέρα σε σωστή αναλογία και την κατάλληλη στιγμή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων των κινητήρων και να επιτευχθεί χαμηλότερη οικονομία καυσίμου.

 

Συχνά προβλήματα στην τροφοδοσία καυσίμου

Το πιο συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένα αυτοκίνητο στο σύστημα τροφοδοσίας του είναι το βουλωμένο φίλτρο καυσίμου.

 

Τα συμπτώματα ενός βουλωμένου φίλτρου βενζίνης είναι:

  • Ο κινητήρας δυσκολεύεται να πάρει μπρος
  • Ο κινητήρας δεν αποδίδει τα μέγιστα
  • Αναμμένη λυχνία «check engine»

 

Ένα άλλο συχνό πρόβλημα είναι η ελαττωματική αντλία καυσίμου.

Αν ο κινητήρας δεν παίρνει μπρος ή  κατά τη διάρκεια της οδήγησης σβήνει, ένα πιθανό αίτιο είναι η αντλία καυσίμου. Πλέον όλα τα αυτοκίνητα έχουν ηλεκτρονικές αντλίες καυσίμου πράγμα που σημαίνει ότι όταν γυρνάς το κλειδί στη μίζα προς την πρώτη σκάλα, πριν μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, μπορείς να ακούσεις έναν ηλεκτρονικό ήχο ο οποίος υποδηλώνει ότι η αντλία ενεργοποιείται. Αν δεν ακούς αυτόν τον ήχο, επίσης υπάρχει πρόβλημα και θα πρέπει να ελεγχθεί εκτενώς.

 

Σε αυτή την περίπτωση, το πρόβλημα θα πρέπει να εξεταστεί από κάποιον έμπιστο μηχανικό και να ακολουθήσουν οι κατάλληλες κινήσεις.

 

Τέλος, ένα άλλο πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας μπορεί να είναι τα βρόμικα μπεκ ψεκασμού. Με τον καιρό, τα μπεκ συγκεντρώνουν μικροσωματίδια που τα εμποδίσουν να ψεκάσουν στη σωστά.

Διατηρήστε το αυτοκίνητο σας σε άριστη κατάσταση, κάντε το πιο αξιόπιστο και ασφαλές με την πάροδο του χρόνου και βοηθήστε το να λειτουργήσει πιο σωστά και πιο φιλικά προς τον οδηγό αλλά και προς το περιβάλλον!

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Καλέστε μας για οτιδήποτε χρειαστείτε και προγραμματίστε σήμερα το ραντεβού σας!

Κλιματισμός A/C ΦΡΕΟΝ R134A ΑΠΟ 35€ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ!

X