ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Η αρνητική επίδραση του καρφιού φανερώνεται αργά και σταδιακά. Το ελαστικό χάνει σταθερά αέρα, με την πιθανότερη κατάληξη να μην έχει καθόλου αέρα.
Ευτυχώς, πολλές από τις εκδόσεις των σύγχρονων αυτοκινήτων διαθέτουν αισθητήρες πίεσης και ειδοποιούν για τυχόν απώλεια, μέσω της ανάλογης ένδειξης στο καντράν.
Στη συντριπτική πλειονότητα δεν αναφέρεται και ποιο λάστιχο χάνει. Αφού όλα είναι καλά με τις πιέσεις και κατόπιν εξέτασης, για να βεβαιωθούμε ότι δεν δυσλειτουργεί κάποιος αισθητήρας, ανακαλύπτουμε καρφί. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;
Η λύση, είναι το μπάλωμα τους.
Υπάρχει και το εσωτερικό μπάλωμα (μανσόν), ενώ στις βαριές περιπτώσεις επιστρατεύεται το «μανιτάρι». Ουσιαστικά πρόκειται για ένα συνδυασμό κορδονιού και μπαλώματος, στο οποίο η κόλλα διεισδύει το εσωτερικό της τρύπας και σφραγίζει ακόμα πιο αποτελεσματικά το κενό. Αν η ζημιά είναι μεγάλη, τότε πρέπει να αλλαχτεί το ελαστικό, ενώ τα run flat δεν επισκευάζονται.
Διατηρήστε το αυτοκίνητό σας σε άριστη κατάσταση, κάντε το πιο αξιόπιστο και ασφαλές με την πάροδο του χρόνου και βοηθήστε το να λειτουργήσει πιο σωστά και πιο φιλικά προς τον οδηγό αλλά και προς το περιβάλλον!